dissabte, de març 29, 2008

el 19 de juliol, a lisboa


Ara mateix no tinc massa clar on seré en els pròxims mesos. Se suposa que aviat tornarem a viure a Mallorca, que hem de fer obres, i que... bé, que hi ha moltes coses enlaire i no puc dir segur on seré en un dia concret. Això sí, puc afirmar que el 19 de juliol, si no hi ha res de nou, seré a Lisboa, i és que tot just acabo de comprar dues entrades pel concert de Leonard Cohen.
Quan el vaig veure a Palma a finals dels 80 pensava que era un fet històric, que potser no tindria oportunitat de veure’l en concert mai més. M’encanta dir que anava molt errada.
D’ençà que va anunciar la nova gira fa un parell de mesos he estat esperant que es posessin les entrades a la venda. Estava decidida a anar on calgués per veure’l una altra vegada. Al final he decidit anar a Lisboa. Potser el mes d’agost actuarà en un altre lloc, més prop de casa. O potser a l’hivern el podré escoltar en alguna sala de concerts, ves a saber. Però de moment, la cita és a Lisboa.
Aquí hi podeu trobar informació sobre la gira, i també enllaços als punts de venda d’entrades.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El tinc a la llista dels meus cantants-poetes favorits. Vaig assistir a la seva actuació a Barcelona el 1988. I el 2007 vaig estar a punt de caure en un parany quan vaig veure anunciat un concert Leonard Cohen a Sant Cugat. A punt ja de comprar l'entrada --ben cara, per cert-- vaig adonar-me que era un homenatge i que eren altres artistes els qui havien de cantar les cançons de Cohen.

Boirina ha dit...

Idò aquell parany s'ho mereixia. Jo vaig veure aquell concert una matinada a TVCi (es veu que l'havien emès pel C33) i vaig disfrutar de valent. :)
De fet, hi haurà alguns dels músics d'aquell concert d'homenatge tocant en el tour amb Leonard Cohen.