divendres, de juny 25, 2010

fins els nassos de pagar i callar...

Estic fins els nassos de pertànyer a la classe d’imbècils que paga, calla i aguanta. Ara mateix tinc a casa a un jove que m’està “arreglant” la instal·lació de butà. Tinc la cuina dins la cuina i la bombona a fora, cosa que sembla molt més lògica, i sobretot segura, que tenir la bombona dins, en un armari de la cuina, com molta gent. El que va venir abans a “revisar-la” em va dir que ja no bastava que la goma de la cuina a la bombona passés per dins un tub de metall que travessava la paret. Ara resulta que hi ha d’haver “instal·lació” i que la tal instal·lació ha de tenir un tub de metall a dins, amb clau de pas, i un a fora, i després un tub de goma a cada costat, a dins i a fora. I quan li he dit que no volia el tub a la vista m’ha proposat fer un forat a la paret (WTF!). I aquí és quan m’he emprenyat com una moneia, evidentment. Entre altres coses perquè el meu veí té la bombona dins l’armari que hi ha al costat de la cuina, a l’altre costat de la meva paret del passadís. I a tothom li sembla d’allò més segur menys a mi. I els catorze habitants del pis llogat i rellogat que hi ha a l’edifici on viu ma mare tenen no se sap quantes bombones de butà en ves a saber quines condicions i ningú, ni el propietari, tenen collons de saber com està la instal·lació.
Però clar, com que jo pertanyo a la classe d’imbècils que ho volen tenir tot legal i paga, jo sóc un blanc fàcil i ells no. I jo de moment pagaré la instal·lació i deixaré que em foradin les parets i que em deixin un nyerro a la vista, i els altres es veu que no. Això sí, tinc clar que no tinc res millor que fer en tot l’estiu que encalçar aquesta gent. I com ho hagin fet malament, o com m’hagin mentit quant a com cal tenir-ho tot els denunciaré.
Estic farta de tenir el cotxe assegurat i de saber que hi ha una animalada de gent que no l’hi té.
Estic farta de fer el que Repsol i Endesa em diguin sense badar boca. Estic farta de no poder declarar-me insubmisa fiscal perquè les retencions me les fan abans de pagar-me el sou, i prou que s’asseguren de cobrar-me més del que em toca pagar (i si resulta que no en tenen prou, tampoc no tenen cap problema per pujar-me la retenció del 19 al 21 per cent sense avisar primer i per retallar-me el sou unilateralment uns mesos després). I com que tinc dos mesos per dedicar-m’hi, crec que ara mateix començaré a encalçar organitzacions de consumidors, per tal de saber si tota aquesta història que m’han contat és veritat o no, i per denunciar-los si cal.

1 comentari:

Xifres i Lletres ha dit...

jo l'any passat o l'altre també vaig haver de fer el forat a la paret i el tub metàl·lic i la clau de pas i el forat de ventil·lació i no sé quantes més coses...